tisdag 27 december 2011

Ännu en lägenhet i Paris..Baileys home and garden & presentplanering

en vild och en trötter

...en dag med mysiga hemliga ärenden på stan med en helvild Holly och en något mer trött Lovisa
men efter en långlunch a la svullartagen på Tacobar så fick vi genast mer energi för bege oss vidare på vårat uppdrag för dagen 
..finns det något mer inspirerande och energiladdande än att planera något om ska firas
 ..en näras födelsedag ..en fest..middag
  planeringen är ju oftat det som är roligat..små detaljer till helheten..
fick även tag i tre par stövlar som jag gett mig själv i förskottsfödelsedagspresent ..
..handlar mycket sällan kläder..min egen garderob är fullständig och oerhört svart men stövlar slits ut och går sönder så det brukar mitt lilla klädkonto gå till..
vidare planeras det till nya spännande projekt som förmodligen jag kan börja prata om i början av nästa år.. storplanering som redan har satt mången hjärncell på rullning..
dagens inspiro för mig är denna fantatiska industrigårdsbutik i Storbrittanien där ägarna Mark och Sally Bailey går i fixartagen..
blandat med ett fantastiskt inspirerande varmtrörigt hem i Paris..

































..det första målet för födelsefirande är Hollys pappa ..nästan helt ovetande gömmer han sig bakom högar av godnattsagor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar