fredag 23 december 2011

Knäckebrödshästar..Härliga Julpussar & Klapparna klara..




knäckebrödshästar..och klappar på rad


äntligen är dagen här..
dagen innan julafton ..den bästa och mysigaste av alla helger
..en dag full av förväntan och uppspelthet..
sådan energi tycker jag om ..
min inspiro är givetvis mina barn..
julen och alla vackra saker runt omkring mig dessa dagar..
Holly har varit pepparkaksgumma nu i dagarna fyra..
hon sover med hatten på och jag har inte hjärta att tvätta kläderna ens.
.jaja det är bara jul en gång..
                            annars har det lackats och slagits in klappar i överflöd här hemma..





































..scampi från Hav i Hötorgshallen ..
champange i glaset och barnen sitter och väntar på tomten..
måste se till att de får någon sömn alls inatt..
hoppas ni får en lika mysig som jag..
God Jul där ute 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar