onsdag 21 december 2011

Hus på Österlen..budar så det ryker & Äntligen Stockholm Industri Konst & Design är här..


mina trollungar på saffranfikulerastund

lite mysigt att vara i julstressen utan att ha en massvis måsten..allt är inköpt och avklarat så igentligen är det ju bara att slappna av och luta huvudet bakåt
 ..ta en toddy till och invänta tomten..
men så är ju inte min personlighet utan här ska julmyspysslas in i det sista..bara för att..
dgaens korta inlägg och min inspiro för dagen är ju detta fantastiska hem från Österlen..visat bilder därifrån förut men ..vilket hus..
vidare till ett fantastiskt industriparadis som öppnat på Södermalm ..Ringvägen 77..
Industri Konst & Design ..konstnärspar som öppnat denna butik
 ..inspiro så att det räcker..äntligen Stockholm.
.hoppas det bär sig bara..
samtidigt lägger jag bud på olika antika hästar som jag bara måste ha..
berättar källan när affären är avslutad..förmodar att jag inte har råd i slutändan..suck..
men drömma kan man och bör man..



denna budar ja på..


















..ni får inte missa den sista kommentaren som gjorts om reportaget..




..håller tummarna att de som budar på denna antingen blir sjuka..åker bort eller kanske rent av har glömt bort den.hmmmm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar