tisdag 4 oktober 2011

köksögonfröjd ..stål & mjuka pussar..


..mina två favoriter för dagen..



projekten hopas över mig och mina tavlor väntar på att målas 

jag lånade ju Saras fina kamera härromdagen och lekte "ta fina bilder"
det gick ju bra...not..
men köksfantasten är igång och hela vardagsrummet är fylld med kartonger
..fläkt..porslinho..slangar .
.fläkten kommer upp i veckan och likaså grova rör i tak..
men diskhon..
 kommer jag inte få inkopplat förren om en månad..
hur ska jag kunna vänta..
får fokusera på att måla golv och göra annan bas färdigt först..
för är det något jag inte gör så är det el och vatten .
.det måste någon kunnig göra

                                      så lite köksnjutningbilder blandade med mina stålhyllebilder..










                                       






                                       


















                           


























mina gosiga ligger och myser..pussas i Lovisas rum efter ännu en dag ..
kontrasterna här i livet
..från stål till mjuka pussar.
lite ironiskt att jag endast gillar hårda material för blödigare människa får ni leta efter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar