tisdag 27 september 2011

inspirerande väggar..industri &chokladbollar






härligt stora lattefikulera i höstsolen

..en dag nuförtiden är ju ingenting..tiden är abstrakt..tyckte precis att jag gick upp..det blir så påtagligt när en nära vän kommer på blixtvisit för att köpa två tavlor till ett bröllop om någon dag..vi kom fram till att det var elva månader vi sågs
..elva månader.
.känns som förra månaden..
för i alla våra hektiska liv ska rymmas så mycket.. på denna dag i ens liv..
man ska må bra..göra fint..producera..umgås med de sina..äta gott och samtidigt hinna stanna upp och vara tacksam för allt man fått till sig så här mitt i livet..
känner mig så unnad att fått två fantastiska flickor ...vara så här frisk och stark..
.får möjlighet att skapa hela dagarna..ett stort hem som håller på att skapas inunder mina händer.
.ändå känner jag ibland när jag ser fina bilder ...
.OOOoo tänk om..jag ändå..!!
bilder som jag även får en inspiration av och måbrafeeling..
som dessa talande väggar och ytor ..
väggar som hur jag än försöker aldrig kan återskapa..utan det får denna abstrakta
 tiden göra
 åt mig.






















































två kvar..
av.. Hollys häromdagen handrullade chokladbollar ..
tar en stor tugga och njuter av ännu en härlig händelserik dag med mina kära..
nu ska jag ha min Carola egen tid ..typ en minut innan jag somnar..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar