måndag 26 september 2011

syrliga höstlingon..ateljé & roliga uppdrag väntar..



tema höst i fikuleratrippen idag ..syrliga lingon på pepparkakscheescake..



....djurgården var målet idag..promenader i vackra höstvädret..fikulera .
.vidare till målerimed fart ..
fortsatt köksfixeri sen myseri med dotter och vovve..skönt med skapartagen på olika fronter..jag har alltid färgfläckar på mig men nu är det löjligt..
halva håret är neddoppat i vitfärg..
men men ingen idé att ta bort..
hösten händelsernas tid när det rör och roterar på sig..tycker vi om..
roliga stylingsuppdrag väntar..utställning ..öppet hus i fronten ..kunder ringer och vill ha stora tavlor fraktade överallt .
.kul..
det skapar flöde och mer energi..
så vad passar bäst att visa bilder på mina favvorum ateljéer.. och tillbehören





                             ..lite sorgligt att inte veta konstnären..men skapats har det gjort ..
















                           















ständigt aktuella Torsten Jurell..Utställning i göteborg med start 8 Oktober..skrivit tidigare om detta..










                             även om det inte kommer fram vem the artist var så hittade jag de här   
                                 fantastiska  ateljébilder hittade jag här hos location partnership










hösten är för mig matens tid..mmmm..härligt att laga massvis gott med tungt rött i glaset..
.salamandern i bakre hyllkanten får vänta ett slag..kopplade in den igårkväll..
svart..vi pratar svart blev det i hela våningen..hmmmm..får fixa sladden när det är ljust ute..Ginon får vänta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar