söndag 14 augusti 2011

på jakt efter lång stege..loppisrunda & släggar bort kakel


stadspippi möter stadsunge



sakletardag för mig & Holly idag igen..
Holly jagar pippi och jag jagar fynd..
sedvanliga Söndagsrutten..
tänkte att idag var det den dagen som den skulle stå där och vänta på mig
..hmmm  
 att drömma kostar ju inget tackolov..
jag pratar givetvis om mina drömmars stege..
som står någonstans och väntar på att jag ska ta hand om den..
sådär lagom skruttig..rostig/målarfärgfull..
jag som bygger mitt hem på höjden och har hyllor från golv till tak i måste ju ha en i varje rum ..
speciellt när man har nästan 4 meter till tak .
 jobbigt för övriga familjemedlemmar att ha projektet..ta ned något på översta hyllan.
.som de sen uppretat upptäcker att jag flyttat på just den saken ..
dam av ständig förändring som jag är..
vilket tålamod min familj har..




men här är lite guldkorn som jag dregglat ned min dator med
har visat några bilder förut men de tål att visas igen..





































                              



  

         



                                  






tidig bloggning idag..eftersom köket väntar på att danas..
bara att kedja fast Holly påbänken med min dator fyllda med favvisprogram och sätta in hårdvalutmutning..
 medan mamsen släggar bort kakel..









                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar