torsdag 25 augusti 2011

Effektivitet i kaoset..lugnande vyer i gråskala & snart loppis..

för mycket av allt ..är dagens ord

en välldans rörig..bråkig dag..ja helt hysterisk underbar dag..
allt händer  ..mest det som inte får ske..
men så är det ju ofta här i livet..när man har många hala bollar i luften så får man tusenfalt till ...ofta onödiga men ibland av goda..
mellandottern fyller 18 och allt sker i sista minuten..ska bakas..inhandlas..slå in paket och göra collagetavla samtidigt som jag gör ordning vackra ..roliga påsar/lådar till loppisen på¨Lörd..pust..mitt i allt håller jag på att starta en tumblr sida där jag kan arkivera alla bilder
..why..
kan jag inte vänta..men när jag har mycket att göra då ska jag göra allt annat som jag typ skjutit upp i veckor..
men jag blir konstigt effektiv när jag har ett kaos runt om mig..
mottot- så mycket som möjligt att göra ..då pressar jag in mycket mer..


                    behöver lite lugnande miljöer att vila ögonen på då gärna i min favoritgråskala







   

                   






















..








...efter några glas champagne..plockmat..och två rediga portioner av favvokladdkaka med grädde är jag så övermätt att det ska bli himmelriket att få lägga ned mitt stressade huvud på min tempurkudde..
vilken dag..dags att ta några djupa andetag och varva ned..
Biancas artonårsdag..stort 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar