lördag 9 juli 2011

organisera ..skåp överallt & öppen förvaringar igen

ja en riktig sommarfikulera på gubbhyllan

  skulle så gärna vilja vara en sådär lite layback bohem...låta saker vara
   ..manjana ja ni förstår..
                       Men icke har min hjärnhalva tillåtit detta utan sträng koll på läget är det som       
            gäller..notoriskt fixande och donande..
     ordning och reda..estetiken framför allt..
                            gärna uppradat och sorterat..och framför allt gruppera
  hur tråkig låter det inte
        ..men kan ju inte ändra på detta...
har inte lidit så värst heller av mitt ordningssinne ,det är först när man flyttar ihop med sin kära och framförallt när det kommer tillskott i la familja då upptäcker man att man går mer nedböjd än upprätt..
och så tänker jag  ibland -vad gör det att det ligger saker överallt det kommer ju vara likadant om en sekunden
..men likt förbannat så plockar..plockar..& sorterar jag..


                                     här är några andra små & större förvaringsställen..





                                                                              






                                                                  








                                                    hos Marie Ohlsson Nylander i Skåne ..









                                 







nackabyggnadsvård




           


                  ja ni som känner mig eller sett mitt hem förstår ju ironin i alla plåtskåp..jag är
                                                   ju "öppnaförvarings kvinnan nr 1"
men skulle jag ramla över massa plåtskåp så skulle hela mitt hem vara en plåtlåda..har
          aldrig kunnat lägga min ekonomi på hemmet ..så det har liksom aldrig blivit av..
                                      men någongångnågonstans..kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar