tisdag 5 juli 2011

Catherine Eaton Skinner..Industrihem..& studio

jag har närt en gourmand vid min barm
sådan mamma sådan dotter



 ibland snubblar man ju över en del guldklimpar när man traskar på i livets gropiga väg..
guldklimpar som gör att hjärtat slår några X:a slag..
finner
 ..det..
inte ofta men ibland klickar det till..
som denna uberkvinna i Seattle.
.konstnär med fantastiska studios och konst som jag också gillar..

 min nya favvo


Catherine Eaton Skinner












                                                     
                                                          http://www.ceskinner.com/





                                             
                                             


























.vad är en bal på slottet..ee.. lada när jag har humlan utanför fönstret..
med bollar stora som hus..
här kan Holly rocka loss iallafall...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar