onsdag 6 juli 2011

Amerikanska rock drömmen med Eva Gentry & Dayton Rock

solen värmer...latten är fantastisk..barnet leker och Svenskan i mitt knä..ja vilken fikuleramorgon


som vanligt förundras jag över hur de lyckas de där paren som har så roligt ihop..
vad är hemligheten.??.
så över till ännu ett par som
  leker..
" ja vi vet att vi har den finaste våningen i NY city "
härligt när de lever båda enligt måttot..
"Vår butiks estetiska är samma som vårt hem ,när det sker en förändring där så följer den andra snart därefter.. " 
                                                                   detta är så sant..
.
                                     hemmet och sitt konstnärskap går hand i hand..
    har jag målarkramp så är det ofta för att mitt hem är blockerat på något sätt..då måste    

                     jag förändra det så det frigörs enorma energier och jag kan måla igen..




 Designerparet Eva Gentry & Dayton Rock







                                      när jag letade efter denna bild så hittade jag en så
                                                                fin sida ..coola bilder

                                    
                                            
                 



            


















        









                                                              



               



                                                                     läs mer om paret
                                     
                                                                        de menar på
       " att hon står för det vita..rena och minimalistiska och han tillför ruff..läder och det mörka..."
                                        där bildas spänningen och det blir komplett..
                                                                            fint va..

                                               
                                                      ying & yang när det är som bäst..
                                        Då kan jag ju förstå varför de verkar ha det bra..


                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar