torsdag 14 juli 2011

ett långbord vill jag ha..sköna sommardagar & hos SomSara


energigivande fikulerastund i kungsan med Sara

               mötte upp Sara med några oljor som ska hänga i hennes butik...
                 lite roligt att en av dem heter..
    "behöver en liten paus"precis vad jag behöver just nu..
ja sen när man snokar runt i Saras butik ateljé och förundras hur något kan vara så magiskt vill man ju plåta allt..och det gjorde jag idag..typ
 bäst att passa på för butiken är till salu och hon har istället köpt en industrilokal med garagedörrar mot fantastisk gård..ett kvarter från mig desutom så gissa om det blir fikulerastunder där till hösten
full fart mot nya spännande projekt och uppdrag med moi och andra fantastiskt duktiga konstnärer..
men lyckost den som tar över Saras butik i gamla stan för den är outstanding ..


         
                               en av bilderna är ju på ett av Saras bord nere i ateljén


hos somsara i ateljén

 









                                                       



                                                                   




     dessa stolar kommer säkert från min favvotraktor Ferguson TEA även kallas gråsugga













ett litet bord i vänners sällskap


avslutar med min egen tolkning av lady & lufsen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar