torsdag 9 juni 2011

svartvita världen med jimmie martin & Tenka Gammelgaard



Sommarsaft på Gubbhyllan
..finns det något annat som symboliserar Svensk sommar
..som jordgubbssaft och kanelbulle i lintotts hand.
.min fikulerastund intogs som medeltals på gubbhyllan
alla färger som fullkomligt exploderar i naturen..
älskar färger men har alltid haft en vit bas hemma och har oftast svarta kläder på mig.
.så vitt och svart har blivit basen i mitt liv
...nu på senare år har ju både folk & fä det som bas i hemmet och det blir lite hårddraget  ibland ..
men ändå ..
något att vila sina ögon på.. 

någon som verkligen har hårddragit detta är ju Tenka Gammelgaard..tom penslarna är svartvita





mina små soldater
                                                
eller liten del av min garderob..








 jimmie martin



såsantsåsant av Tenka G

                         ..fortsätter dessa varma dagar på balkong med min andra lintott..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar