tisdag 28 juni 2011

strandliv-bokliv..& byggtermos på strand



tidig fikulerastund på stranden innan det blir överbefolkat 

ja tänk att man kan bada mitt i storstan..det är inte många storstäder som kan erbjuda detta..
varför åker jag inte iväg längre ut då när det är så fint väder
för att tidiga tidiga mornar innan alla kommer ..när man har stranden för sig själv
..är ju som allra bäst
sen drar vi runt tolv när det börjar trängas

..just sådana mornar kan jag tillochmed få till det med att läsa några rader ur en bok..annars är ju det bara att glömma med en tvåårig vid sin sida..

annars går ju strandliv handihand med bokliv..


































                                                             







  ...så man får ju greppa böckerna när det finns några minuter över..så jag blir nog sittande
                                                       på stranden imorgonbitti också..
                                                bara svanen jag och lilla Holly..är vakna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar