måndag 6 juni 2011

I mina överfulla hyllor & äpplet faller inte långt från trädet


fikulerastund på solig balkong lyssnande på P1..mmmm

         ..var & hälsade på min mor idag..
.varje gång som man sitter och blickar över alla hennes tavlor..skulpturer..böcker.skrot
  alla slag av udda saker från världens hörn..
då inser man ju att äpplet faller inte långt från trädet..
 så vad har jag hemma i mina hyllor..??

        

                                                   en liten inblick...home sweet home...





































skulle kunna fylla en hel blogg om vad som finns i mina hyllor..men det är nog inte så intressant för omvärlden..imorgon ska jag lägga in bilder på mitt gamla kök before and after och under arbetets gång..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar