onsdag 1 juni 2011

doften av väl använda böcker

ja en liten fikulera vid penslarna bidde det idag när lilla Holly inte var kry..denna svarta mugg drejade min äldsta dotter till mig när hon endast var 7 år
..det står carola stämplat inne i den..



ibland när jag går hemma och skräpar  ..fixar ordning..
ögonkelar med mina böcker..mmmm..
skulle kunna bo i ett antikvariat..har väldigt sällan köpt nya böcker .
.ibland när jag lånar på bibliotek..för det gör man ju för det mesta nu förtiden..
så hittar man den boken som måste köpas.. då får man väll köpa nytt
 men annars föredrar jag använda
 ..väl omhändertagna tummade sidor..



några till som verkar tycka om böckernas värld..












liten bild på mina biblar.. de flesta 1917 års översättning


















detta Rock´n hem i Malmö är min favorit ..tänk om jag visste vem som bor där..mer bilder därifrån senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar