onsdag 27 september 2017

Inspirerande dagar & man måste vara snäll ....

...härliga befriande innehållsrika och mycket intressanta dagar passerar revy .....har vinternattat  ön ..alltid lika skönt för snart är det vår och jag sitter intill vattenbrynet med en kopp i min hand ...nu även med en svart sudd springande omkring mig ...

Mina målningar försvinner över världen i rasande takt ...Tacksam och mycket berikande..

Projekten hopas mellan målningarna ...skyltningar inredningar och spännande spåneri om nya berikande vinklingar med kär vän ...

Även storsatsar mot mitt årliga öppethus i Nov ...

I veckorna som passerat har jag och mina vänner förundras över hur mycket arga människor det finns där ute ...måste vara jobbigt att bära på så mycket ilska och ha tankarna fyllda med stämma .. sätta dit osv ....stackarna 

Gå gärna in och läs i de senaste kommentarsfältet på instagram coco_kastman & kastman 

Förundras och roas av det ihopmixade dravlet 

Själv kan jag ju inte låta bli att slänga retandes smågrus mot de skarpa mobbingkanonerna 

Även väldigt nöjd med att jag lärt upp mina barn att vara stolta modiga och framför allt snälla ...även nöjd att kunnat bevara mitt lugn i dessa mobbingtider ...


Middagarna avlöser varandra och även i det Kastmanska hemmet dukas det upp ..inleder hösten med sedvanlig söppemiddag med härliga vänner 

Mellan mina projekt målningar hänger jag i mobbinggården ..med Coco och Holly 

Även lovat mig själv hänga på Chicago igen nu när Coco är lite lättare att ha göra med ...saknar min dans ...noterar även att blogga genom iPhone sabbar hela min estetiska bildvärld ..allt hamnar i kaos ...sorry men Coco bet av min datorsladd så jag jagar en ny tills dess hullerombuller ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar