söndag 17 september 2017

Märkliga dagar passerat& Så himla mycket kärlek 


Intensiva märkliga dagar som passerar just nu .. har satt igång och måla inne i stan nu ..känns så skönt slippa åka båten varje dag ...både Coco & jag njuter av våra dagliga rutiner ..efter lämnat Holly hem måla några timmar upp till hundgården vidare för lunch någonstans måla lite mer för sen hämta Holly för att mysa med de finaste på jorden ..vardagslunk när den är som härligast
Även oerhört nöjd med att nu kunna blogga via iPhone ..tog några år ..tyvärr blir det ju inte som på datorn men eftersom Coco bitit av sladden får det gå så här ..
Den arga häxjakten har sinat lite ..jag siade till måndag ..sen börjar de nog hitta  någon annan att skrika över ..
Rekar hundgårdar hagar för se var jag och de andra kan släppa våra fina när de inte är välkomna till de övriga
Har även fått ihop ett gäng förslag till Stockholms stad för allt för att vi snabbt kan mötas i denna fråga ..
Dessutom jag blir alltid lika förvånad över hur mycket missriktad ilska människor verkar vilja ösa över sina medmänniskor ..
Att de orkar vara elaka ..kom igen och ge konstruktiv kritik ..vänd på min begäran och undersök från alla håll ta iakt samtida kulturen ..existensen ...skrämmande att så många har skygglappar på dig nåväl
Är så oerhörttacksam att jag inte tilllör denna skara
Min inspiro
Är de finaste jag vet ...vi säger farväl till karusellerna ..vackra nya Hundrastgårdar










Känns som våra stunder nu Holly&Jag blir mer värdefulla ..ty de blir ju inte så täta nu sen vi skaffade vår svarta lilla
Även mys nu när Grönan hakat på spökfest ..Oerhört mysigt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar