söndag 27 november 2016

Ett stort varmt kärleksfullt täcke över mig & Nu äro 2016 års project avslutade...Halleluja




omringad 
av 
pussar..kramar..kärlek
från
alla dessa skapade hjärtan som befinner sig runtommig
lycka
och så berikad är jag
intensiva dagar har passerat mig igen 
efter mig mig befinner sig ett stort snurresprättmoln
för snabbt går det när Kastman ska ta det lugnt
men de flesta project äro nu avslutade för detta år
nu är det endast lite blåsalivinågralägenheter som jag danat kvar att göra
allt medan tomten kryper inunder huden och det ska julgosas precis överallt
mys med eftertanke
är ordet för dagens inspiro
som vandrar emellan 
sista handen på Hötorgets julskyltning ..Zetas ...FYND...julbestyr..
 och 
gamla stans julmarknad 
där
jag givetvis går fullastad därifrån med allehanda tingeltangelmumsonödigaovackrating















































halva Västergötaskogen och en massa skrot
hängde med hem
i sann Kastman anda
även fått upp ny tavelvägg....för ett tag
..
rekat kök på Ikea
tänkte börja riva nu i veckan 
...
så går livet på 
älskar mer och intensivare
känt en stark kraft över mig sista tiden 
utdelning efter utdelning dyker upp runt hörnan
det som jag endast har anat...gestaltar sig nu
fint och fan på tiden






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar