måndag 12 september 2016

Hösten är bräddfylld med alla slag av project..mys & Vi äter oss igenom dagarna i sann Kastmananda

Nu börjar
logostiken
fullspäckat schema
inte en dag framöver som ligger blank
och
de ska även fyllas med prio number one
målningen
mmm.hösten är ju min
när det gller försäljning och målareufori
vänte/önskelistan är lång och flera konsthandlare står och knackar på dörren
tur att jag heter Carola som bara vill måla då
men
brukar inte behöva stå och måla till sena kvllarna som nu 
...
hepp
lite väl intensivt även för moi
men brukar tänka 
vad hemskt det skulle vara 
om ingen ville ha mina målningar
hepp
 hösten är ju Fyllda med tjotjim äen för min Holly
vi känner ju att vi  lever iallafall
och
Adjö
min sommarö
ses snart igen






















































och
tänk att min äldsta kom till stan
älskade fina Lovisa
coolast på jorden
och den enda förnuftiga rationella människa jag känner
tänk att jag med mina
vildpippilångstrumpmodestyblaiseanarkistgener
fick denna vackra fina varelse
och
snart är hon i stan igen
berikad..så himla berikad






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar