onsdag 10 augusti 2016

Mer än i 180..Våffelria & Egna kläder upcoming


mitt liv går i 180




såklart
varför vänta.?
när hela livets kaka ligger och väntar på att ätas
men
ibland blir det komplext
i mina målningar sitter jag ned och väntar vad mitt hjärta ska säja till mig 
i verkliga livet
springer jag allt snabbare
hmmm..eller mmmm
men mysigt är det
vi tog några dagar ledigt 
Jag & Holly
ville badamysaochhadetsådärhilmasomrigtmanbarakanhadetmedsinabarn
svunna år passerar revy
Lovisa jag älskar och saknar våra fina lugna mysiga stunder
Holly är av annan kaliber
mankännervidgudarnaattmanlever

hepp
min stormiga intensiva inspiro
är en mix a dagar som gått
























































































walk the wild lines
made by Carola
upcoming
showroom till jul
med min vän Carola som syr ska vi lansera tre plagg med signum mina målningar
prototyper hänger i butiken och ska skissas omformas
vi pratar raka linjer grafitgrå kontra ebenholts
i wild symfoni med min konst
vågade..dynamiska enkla
allt för
passa alla Carolor där ute
tempora mutantur
yepp
jag ha även bestämt att öppna våffelria
i mitt tryckeri
där ska Julia stå och grädda våfflor
med start nästa säsong








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar