fredag 22 juli 2016

Härliga njutningsfulla dagar som berikar..& denna omättliga längtan...

det är ju tur
att
jag
tyckerdetärsåhimlaroligtatthakul
den ena roligare dagen efter den andra avlöser sig
och ändå
är orden
mina ögon är mätta och uttråkade ..ändå förtärs jag av hunger
...måstemansova....typ
eller
kan man utöka dygnens timmar
förvisso har jag så vansinnigt fina drömmar som omhuldar mig och ger näring till denna omättliga längtan som personifierar...moi..
mmmm..
vilken tur att jag då har sådana fina knasiga älskvärda roliga medmänniskor omkring mig
berikad
glimtar från Kastmans dagar som går i 180
well...vila får man göra när man ligger med näsan i vädret......alternativ när Holly flyttat från hemmets bo
tills dess
dricks...skålas.fullmånsknasats..badas...intas typalltsomgårattinta 
och
 bara har 
det sådärubermysigt 
som bara Jag o Holly kan  










































varje morgon dessa soliga dagra tar vi och fyller korgen med varma bullar och annat gott
öppnar ju inte frren runt 11 så det hinns njutas rätt mycket innan dess
.....
har du fiskar i faten så står lyckan dig bi
mmmm...här samlas lyckosymboler både i själen och materia
men
ändå
att se lyckan präglas i de små ansiktena man har omkring sig 
är ju
det absolut bästa som finns
mitt modershjärta brister av kärlek
omochomigen
måtte aldrig aldrig detta ta slut
så berikad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar