tisdag 5 januari 2016

Kulinariskt...Frostigt & Nu fattar jag penslarna igen

det snöar


äntligen
vilsamt stilla och min älskade bitaikindernakyla har kommit
fantastiskt härligt
älskar kyla
frisk..hög klar luft andas man in under tjocka täcken av päls
mys
annars har dagarna gått i kulinariska tecken 
uppblandat med kilramar uppspända dukar överallt
nu när jag satt igång med mina penslar igen
med en blick på min överfulla kökshylla här hemma som verkligen är fylld av alla slag av rött...bubbel..ölsorter och boxar
lovade jag mig själv planera in lite mer "omdetärmöjligt" middagar framöver
min korta inspiro
är från min ena instagram 
gäster...cupcakes..kilramar ..Budoar och sen julklappsutdelning















































...Vi fixade även till Hollys nya Budoar
nu i frostens tecken
allaflickorsdröm
bidde resultatet
så härligt att sätta penseln i handen på henne och njuta av att se glädjen som skapandet bär med sig 
nu 
är det dags att fylla dagarna med mitt skapande
mycket som ska ut här





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar