onsdag 21 oktober 2015

Istället för Krogen Privata hem..&målarmaskinen är i full gång...Älskade mörker





Äntligen



är höstmörkret här
så jäkla mysigt
älskar mörkret
vet att det provocerar en del 
men från botten av min själ
vilken Nordbo jag är
kyla & mörkret = Carola 
får sådan jäkla kraft..energi
vill bara lyfta hela den kulinariska världen på mina axlar
omfamna den mörka härliga himlen
mina steg varvas mellan spisen och målarbordet och det fullkomligt väller godsaker "manna" från mina händer
och gästerna avlöper varandra
kan man ha det mysigare
min inspiro är 
glimtar från morotsoppmiddagen igår
fuskbrasenäroettfaktummedsittunderbaraknaster
och
några av de tjugotal snabba som blev klara idag
de gör sig så fint på mitt vita golv
kärlek












































































...tycker om iden..
att istället för gå på krogen
gåhemtillprivatahem
nu kan jag inte såtta igång med det
men tanken kittlar
älskar ju vara värdinna...laga mat ..duka fint och träffa olika mysiga personer
tänk att f betalt för det också
dubbel njutning
imorgon är målarmaskinen igång igen 
vidare på andra uppdrag
hösten mörkret
bärmigfram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar