måndag 29 juni 2015

Industrisemesterns intåg..& Vildunge är bara förnamnet ...

Holly


min vildunge med lite för mycket busikroppen
mmm..hon kommer klara sig i livet
det 
är iallafall säkert
repet "kommer strax" hänger uppe mer än vi har öppet just nu
för bestämd och välja mina strider måste jag ju
i tvättstugan
100 meter bort
svettigt värre
och
sommaren har kommit  litegrann till oss...ute på ön
märks i vindarna..besökarna..köplustan..
intressant
somatttryckapåenknapp
industrisemesterns intåg
butiken fylls nu även av tvåbenta mänskliga individer inte bara fjäderfän
min korta inspiro denna molniga Måndag i slutet av Juni 
är en fullpackad butik
nytryckta tröjor..trasor och små glimtar som skönjer allt mitt fina 
härutepånaampla




































































..nu börjar våra härliga mornar
då det ska gungas...ätafrukostpåstranden..och annat mys
sommaren är verkligen kort
och
denna säsong
obefintlig
och några andra som är obefintliga är de små dunisarna
av alla tolv söta så finns inga kvar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar