onsdag 21 januari 2015

Snöig..effektiv dag & Återigen Classe har svaren

men


...jazz i lurarna...snön vräker ned
över ett vinterStockholm
kan det bli mysigare
sen slinka in på varma härliga cafén på vägen
yepp...målet var att åka en inspirotripp till allas vår Ikea 
men efter rumlat runt på både Classe Olsson och HM home
bågnade mina armar av alla reafynd
så skyndaskyndaskynda om ni vill ha fina saker a la svartvitt med fina tryck
satt ändå på elvabussen ut till Ikea
lite
fikadeåtfikadeigenliteköttbullarpådetsenenhotdogsomreserv
sedvanlig utrullning från mysstället
en timme senare
hepp...kan ju inte skyllas vara ineffektiv 
min nödvändiga inspiro 
är hur mycket kan man sönderpussa en fet hamster
och en favorit i repris
Classe...Classe
har svaren 
när jag saknar något
inte finner svaren
eller behöver lösa diverse problem
"specielltettsomjagdragitpåiårtal"
vemfasenbehöverterapidå
fantastiskt 



















































Gullnos bara ..Eeeeeeeeee
men min visa kusin sa något som stämmer på alla slag av djur
hellre stimulerad än understimulerad
mmmm...stämmer ju även in på oss tvåbenta
hittade även min dusch som passar mitt stora badkar perfekt
och även den nya semlan 
..skulle veta hur de löser min begäran att få hetlägg till
de kan kanske  besöka Classe
de har ju svaren...
nu
ska det dansas
mys
berikande och återigen väldigt...väldigt nödvändigt 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar