måndag 19 januari 2015

Skyltar ..målning Överallt..& Härliga blöta Pennypussar...

det bästa man har ...sätter man på bordet

och det är en hel del
jyckar..barn..pajer och hamstrar
och inte förringa
mina skyltar
i väntan att kakelväggarna i köket kommer upp så får de stå och mysa på kanten
ännu en fantastisk kreativ dag lägger jag bakom mig
härligt att befinna sig i skaparkraftens energi
mmm..mycket får man gjort
eller
dagen har fyllts av olika penseldrag både på målningar och fåtölj..pajbakning..mysiga pratiga timmar runt bordet med min vän Karin "mycketdanspratblirdet" även hon dans...dans...dansbesatt
tyvärr då inte av samma dansstil men ...
även Penny är tillbaka
och lyckan när hon återsåg Holly var hjärtgripande..även hjärtgripande hur måttligt road hon var att återse moi
jäkla jycke...får trösta mig att hon inte vet bättre
glimtar från dagen 







































































mycket fikapauser blir det
och ännu mer jazzande
fint
och oerhört nödvändigt
även så tacksam att mina dansanta ben äro intakta 
skänker en stark tanke till min vän Karin som hoppar omkring på kryckor med sina..
nu 
Amidas kolgrill
sen ska det mysas mer i Kastmanska soffan och DEN har jag inte målat 
..ännu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar