söndag 30 november 2014

Sista Handen på Julskyltningar..Ölhallen Printz & Jag den mest Mogna Kvinnan i världen...



nu har jag lagt handen...


på årets sista julskyltning
nu kan man mysa in julen hemma istället
mycket slitsamma dagar har passerat i mitt korta liv 
Holly min älskling har åkt på den mest elakaste hostan och varken hon eller jag har sovit något de senaste nätterna..
Därför lovade jag de få hjärnceller jag har att endast dricka max två glas vin när det bjöds stort på
årets krog Printz igårkväll 
eftersom jag skulle iväg tidigt i morse för sista julskyltningen som kräver både fysik och kraft så.
men som den oerhört glupska..omogna..kvinna som älskar lek och gott så rann ju de sista hjärncellerna snabbt iväg efter tre glas
men Tjohooo..
fantastiskt
min inspiro är glimtar från julskyltningen idag... ölhallen
 och mitt mogna beteende där jag" givetvis äldst av alla" konstant sippade champagne ..flertal drinkar ..
 alltmedan jag passade på att sitta i allas knä
mmm..sådärja

























































































efter gårdagens lek jagkandrickamestdrinkarivärlden och dansautanpaus så..
... har jag fullständigt kollapsat i min stora fina stol härhemma
ska nörda mig liten stund
för att när skymningen kommer kunna mysa med min snart tillfrisknande Holly
första ljuset är tänt och snart kommer tomten "måhända jag får sitta även i hans knä"
..med början imorgon då första paketet kommer ligga framme på bordet
veckan som ligger framför mig bjuder på dans
...mer julmys..
jag lägger även sista handen på lägenheten i Vasastan .
skönt att avsluta projekt...målningar.. skyltningar
för att kunna skissa in nya året
med ännu mer spännande projekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar