onsdag 24 september 2014

Tjohoo jag överlevde..Älskade plattan &Kär i Kabelverket

..sista måltiden



kändes det som imorse..när jag satt med gråten i halsen och inväntade dödsstolen..
men
Tjoohooo...jag överlevde
fantastisk känsla
nu...kan jag göra allt
förvisso kunde jag det innan också..haha..
 men ..nujäklarskadetgåundan
finns väll ingen energi som triggas igång så av lättnad...sorg..frustration..
så nu är min fönsterväggshylla i hallen klar 
..ska bara målas..inväntar hur golven ska bli..sen
..min oerhört gråa inspiro är min vända i citykärnan..där jag lagom berusad inväntades tandläkaren
..plattan är fin...
 kulturhuset ..är finare och är det enda stället jag saknar att hänga på
..nu när jag flytt city
sen blev jag kär..sådär kär som man kan bli i eldsjälar som gör vackert av förbrukade varor
Kabelverket ..hur har jag missat er
bara namnet gör en ju kollrig






































































..sitta och äta god pumpasoppa och ta ett glas rött
samtidigt blicka över välkända vyer i gråtäcke
lugnade tillochmed mina tandläkarnerver en smula
mmm..imorgon viktigt möte hos djurgårdsfövaltningen
 nu när alla vi företagare samlas och ska sammanställa hur sommaren varit
brukar bli intressant




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar