måndag 18 augusti 2014

..Vi Bubblar in nya hemmet...& För mycket barn på Förskolan enligt Holly...



vi fortsätter bubbla in nya hemmet

mmmm...mysigt när ena vännen efter andra får bubbla sitta mysa in nya hemmet under skapande former
bra energier är lika viktigt att spika in som de bokstavliga spikarna..viktigare
det sitter i väggarna
allt sätter sig i väggarna
annars är Hollys första dag på förskolan avklarad
det gick ju bättre än väntat
Hej då Mamma..ha det bra..
jaha
så var de fem härliga lerochlånghalmssymbiosen åren över
snyft
och skönt
NU sätter jag fart på riktigt..nu när jag gett min lilla de bästa åren..
min inspiro är mysglimtar från nya hemmet under förvandling
och två rackarbusfrön som verkligen funnit varandra



























































...- Mamma ..jag tycker verkligen om Förskolan men det skulle vara mycket bättre utan massa barn som stör...
jaha..ännu ett ensambarn har jag närt vid min barm
filosof...konstnär.. tidenfårutvisa
men mysigt har de på bänken när Holly tyr sig till fina fina fröken
kärlek och utveckling
imorgonkväll tar jag mina älskade ensambarn och drar till nyfiken gul
innan de fina sensommarkvällarna är över för detta år


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar