fredag 22 augusti 2014

Plockar fram..dölj ej & Hyllar Konstnären...

...som ett oskrivet blad

vitt ark
ligger framtiden och mitt nya hem framför mig
skapandet i alla former
inredning.. är som att måla...
det är ju inte för intet att konstnärerna/formgivarna har de finaste..ballaste..personligaste hemmen
mmm..allt handlar om
..känsla..förnimmelse..och att våga
med estetiskt öga givetvis
mina korta dagar på ön går snabbt
Holly håller på att skolas in så jag har faktiskt varit tvungen att ha stängt
så är det ju när man är ensam i sitt skapande..projekt
väl hemma 
fyller jag på..sorterar..gör installationer..samlar i grupp..framhäver..
när det gäller detta compact living så gör jag tvärtom om vad andra gör
istället för stänga in dölja
plockar jag fram
allt....ska synas och vara tillgängligt
återigen 
har man saker man man vill dölja bakom dörrar
släng det

























































..tummen upp..
för skapandet..alla uberhäftiga konstnärssjälar..och framförallt höstens intåg
som jag längtat
mörkret..kyliga vindar..att äntligen få bylta på sig massa mysiga snygga kläder
får sådan otrolig höstenergi
här kommer skapas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar