torsdag 19 december 2013

JulFrukstarna har inletts..Härliga Paket under granen & Kerstin vill ju bara Va Me..

mogna kvinnor i granen


..dock med en stor portion Hybris..
mmmm...våra julaftonsmysfrukostdagar har inletts
alla mina fina vänner..åker ju antingen iväg till släkt..eller gonar in sig med sin familj här hemma
så traditionen har blivit..vi frukostmyser med varandra dagarna fem innan jul
med start med min fina ljusa hälft Sara och älsklingKerstin "medstörstarödatomterosetten"
härliga paket ramlade in under granen och nybakt intogs
min inspio är givetvis glimtar från paketrim "utanattsiaominnehåll" 
en del ser jag fram mot att öppna -Sara längtar efter denna musikaliska framtid med dig ..!! 
..en del kanske inte öppnas..-Sara kanske tomten tartillbaka denna ...eller ger igen !!
 julpussar 
och lilla Kerstin vill ju bara va me....
















































..medan Holly bjuder upp med hög stämma..hennes tolkning av Engelska julsånger är ju att dö för
så kommer jag få knapra piller eller något..nu när dansen gör uppehåll några veckor
Ahhhhh...hjälp..besatthet när det är som jobbigast
mer julfrukostar i olika vänners närvaro väntas ..ska jag försöka lägga in de närmsta dagarna
julkänsla gott folk





1 kommentar:

  1. HAHAHAHAAAAAAAAAAA...HAAAHA...HAA..... :)

    <3 Älskar er

    SvaraRadera