tisdag 10 december 2013

Allt blir vackert med Julglasögonen på & Gotlandsvisit med sikte på Sanny Laurin..




allt blir liksom så vackert

med mina julglasögon på mig
det glimmar och blänker inbjudande medan jag och Holly lyriskt flanerar mellan julfiken och alla stadens museum..
mysfaktorn är i höjden
min oerhört korta inspiro denna gråmulfastjulinbjudandeduggdag
blir min önskelistabilder från etnografiska.
nåväl
även bilder från den duktiga konstnären Sanny Laurin
frågan är .hur har jag kunnat missa denna man ..hmmm..
fantastiska skulpturer i Gotländska miljöer som jag skulle kunna dö för






































tomtemaskinen har även inskaffat lilla granen till köksbänken och hittade även denna ubersöta julklänning på Junibacken idag
mysigt värre med Hollys egengjorda luciatåg och kaffe i soffan 
..
mer i veckan ska det givetvis dansas..och på Torsdag har vi årets tradition
vilussarheladagenhelthysteriskt
start med julfika på Sturekatten vidare vältrar vi jag mig  ut på stan med stora dottern för hemliga paketinhandlingar och skön avslutning på en utvald krog
nu...börjar julen i det Kastmanska hemmet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar