onsdag 2 oktober 2013

Skuggspel Överallt..Industrilampor från Dusty Deco & Fantastisk dans ikväll..




det enkla och sobra


..tycker jag om 
ibland
där tiden har stannat upp och är sådär självklara..
ingetärnyttundersolen syndromet
mmm..samtidigt älskar jag utvecklingoch framåtanda
komplexitet
solen skiner ...skuggspel..fantastiskt..tända ljus i mörkrettider har kommit för att stanna
iochmed flytt och mörka nya tider har jag sådan lust
 att inhandla dessa industrilampor för "ringa" kostnad
givetvis från fantastiskt duktiga Dusty Deco synd att jag inte kan köpa miljön på samma gång..









































skuggfigurer ända in i ateljén ..fantastiskt roligt
något mer som lyser upp"och är självklart i mitt liv" är dansen idag där min ABSOLUTA favorit Daniel står för musiken 
Bahhhh....här ska dansas










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar