söndag 29 september 2013

Ingen dag på Ön idag..Fria åk på Grönan istället & mer skuggfigurer i mitt liv...

fynd 


..hade sett fram mot en dag helt själv på ön idag 
behövde dels vinternatta butiken dels få sitta och blicka ut över vattnet för att samla mina tankar
mmm...men så bidde det inte 
Holly kunde inte vara med sin Pappa och jag tar inte en liten trotsig flicka ut till en öde ö denna kyliga dag
det blev sedvanlig loppisrunda med en sväng till Grönan istället
alla åk var gratis och vi har givetvis vältras oss i karuseller..sockervadd och energigivande ting
min inspiro 
är givetvis allt detta och efter sett vackra vattenspeglingar på vår promenad längst kajkanten så önskar jag än en gång att jag vore akvarellmålare..



































..flera underbara timmar har även tillbringats med penseln ihand
skissar..leker och längtar till morgondagen då jag kan sätta igång på allvar











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar