onsdag 10 april 2013

Pussar..Kärlek i vackra lokaler..& bulleribångkvastjagning

stillsamma vilsamma dagar går i kärleksbuller


...det vilar alltid ett slags lugn över Gallerilokaler..
egentligen har jag alltid varit Anti mot just denna slag av "Högfärdig"anda 
kanske är det min bakgrund i konstfrämjandet som spökar..de ville ju ta konsten från knapp nålstysta lokaler till folkets rum..där livet spirar ,där skulle också konsten vara..
tycker om denna tanke
konst hör inte hemma i andäktiga tysta instänga rum utan 
 konsten som har skapats av lust..själ ..bultande blod och ska visas i samma anda
tycker jag...tralla la
MEN
det är ju ingen risk att tystnad råder i våra lokaler
..där små tassar samsas med små ivriga fötter av allahanda slag..
medan vi så kallade vuxna sitter vid vinglaset och ostbrickan ..försöker att föra några normala samtal ..
mina inspiro 
går i  kärleksandans tecken som denna lilla skylt från Sara satte för dagen
"vem behöver en mans uppskattning när de fina finns" 
och
bullerbångkvastswischlekmyspussar
























































..röra..sammelsurium..trassel..bulleribång ja detta gudomliga kakfoni
lokalerna idag har fyllt av min vän Jenny med lille Billy..vidare med kling i glaset med Helena och en drös andra ..
mmm..härligt..
imorgonkväll ska det lyssnas på rock...vän till Helena spelar 
kan man få för mycket musik i sina ådror..tror inte det va..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar