söndag 10 februari 2013

Existentiell oro...Fram med mer Eldsjälar.& Lovisa fast i Frankrike

Do some thing..


..är ordet för dagen
har haft intensiva dagar..
fyllda av mys med vänner..min älsklingsHolly..mina penslar..
men
ändå är det något som tynger och gnager
omständigheterna
..Absolut..
ingen separation är väll enkel..
men 
längre ner..sprunget ur min existentiella livsfråge ådra...bökar ett ord runt..
vill..vill..vill..vill
..
..så idag har det varit på sedvanlig loppisrunda
..hittade de där sakerna som man absolut inte kan vara utan i livet..
..var ju tvungen att handla många ting av eldsjälarna bakom borden do some thing 
..de fina..
försökte ruska av mig min tunga livsfrågeryggsäck och inse att jag har det väldigt bra här
 ..mitt i livet..

Eldsjälar går jag igång på..
som dessa nissar som gör Whiskey..






































..AAAaaaaa..vilket ställe..
vilka eldsjälar..sida vid sida..kall
knog..slit och helt fantastiskt underbart
livskvalite

avslutar med mitt "andra par som jag inte kunde leva utan"
Holly blev iallafall lycklig
nu stundas middag 
utan min Lovisa ..som skulle vara hemma vid det här laget..
småler lite 
när hon fortfarande sitter på flygplatsen.. hem från Monaco..
pojkvännen hade tagit fel hemresedatum
imorgon....he he Oskar  Oskar ..Oskar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar