torsdag 6 september 2012

kulinariskt under parasoll med Sara ..döttrar..& lyxig kamera hela helgen

fantastiska saker

..Sara kom på besök och med henne fantastiska begärliga saker ...
en hel liten låda med vackra nummer i plåt och stora kopior av mina döttrar
..lycka..
sen har det intagits kulinariska godbitar som gör gommen & sinnet lyckligt..
har även fått i förtroende att låna hennes kamera..
det blir ju inte bra med min skruttIPone så lyckan är att kunna ta hur många bilder under hela helgen..
min oerhört korta inspiro för dagen är givetvis lite av bilder från lyxig lins.. 
sen att den som håller i kameran inte är så haj på vad som gäller är en annan sak...hmmm..
men jag ska ju trots allt bara fota mina målningar och lägga in på webben..
då behöver man kanske inte ha detta önskvärda fotoöga 























..lovisa tog en hel serie på mig i min lilla målarhörna..kul..
imorgon blir det öfest..avslutning på en mycket intensiv och regning sommar..





1 kommentar:

  1. Du ger mig sån inspiration!!! Vill fylla hela mitt hem av allt du skapar.... Love you!

    SvaraRadera