söndag 30 september 2012

Köket börjar fyllas på..vilsamma dagar ensam ute på ön..& besök Tekninska ..


avocadofreak

..dagarna hastar fram fortare än någonsin...
jag är överröst med pappersgöra nu när butiken är stäng
.bokföringstråkgörafyfarao.
sen ska jag klämma in några timmars målning om dagarna också ..hmmm..
jätteroligt med butik men det är ju så mycket mer än vad blotta ögat ser
..det vet jag ju om eftersom jag haft butiker förut..
men det är liksom mer nu förtiden
..nu när man ska vara ute på nätet också hela tiden..
hemsidan ska uppdateras..det ska bloggas hit och dit samtidigt som jag måste få igång den utlovade webbshopen..pust..svettpärlor..
men så tillbringar man dagarna på ön igen..
alldeles för sig själv..
en riktigt lisa för själen dessa höstdagar
min inspiro är höstdagar vid vattnet och mitt kök som fylls på av allehanda läckerheter .
avocado är ju absoluta favoriten både för öga och gom 



























..har ju även lyckats klämma in en hel del museumbesök
 blandannat hade jag och Holly så vansinnigt roligt på Tekniska museet som nu har en avdelning "sport" där man kan få leka av sig ..
 kolla balansen ..styrkan..smidigheten samt hoppa ..skutta ..åka slalom och dansa på dansplattor..skitroligt..
speciellt för en sådan ubertönt som mig med en vinnarskalle utan dess like..
bra hösttips





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar