torsdag 9 augusti 2012

Ruffigt med bonsaisaxar..plåtschabloner & vilsamt med Hannah Lemholt


start med webbshopen påbörjas


...idag har jag haft en fantastisk lugn vilsam skapande egentidsdag..
på väg till båten hade jag armarna tyngda av skisser som jag gjorde igår och som jag nu  har stått och färdigställt ute på ön..
vilken fantastisk skaparplats jag har ..
med vy över stilla vatten där en ensam segelbåt glider förbi då och då.
vilsam energi..
lyssnat av ett gäng med cdskivor ..med tidsbredd dessa femton år jag varit här ute..
nostalgin griper tag i en med både glädje och sorg över dessa år som passerat ..så många lyckliga dagar jag haft här ute ..
här där min äldsta dotter spenderat sina barndoms somrar och nu är det lilla Hollys tur..
melankoliska ådran som ger skapar energi..
så jag har varvat mitt slutförande av tavlor med att kravla omkring på golvet och välja ut vad jag ska ha i min webbshop som öppnas inom kort..
allt ska givetvis gå i skapandets tecken
ordet för dagen är just vilsamt..därför hämtade jag dessa bilder från den ljuva..
vilsamme duktige Hannah Lemholt varvat med bonsai saxar och plåtschabloner som ska in i shopen
























..ruffiga bilder samsas med dessa otroligt vackra..hmmm..
imorgon ska det sovas över på ön..det ska avnjutas rosé och läggas taro kort 
frågan är om jag vill veta vad de säjer mig...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar