onsdag 29 februari 2012

Svartvit prickigt värre..Hemmablind & nya installationer

Pippis skor hänger på gungan..för säkerhets skull


...vilken härligt intensiv inspirerande arbetsam dag..
Sara entrade dörren vid nio med en vacker vinflaska från Barcelona..
en prickig vacker Paco & Lola
under dagen slussas jag några år bakåt..
innan lilla Holly kom..
man glömmer lätt vilket enormt jobb det ligger bakom inredning ..
vare sig det är helt koncept..homestaging eller en fotostyling..
speciellt om man ska göra allt själv..
sista åren kroknade även jag och blev mer konsult/stylist ..
för tillochmed jag blir äldre och har inte riktigt den orken som för tiotal år sedan..
dagen till ära även med en trotsig sjuk två1/2 åring på ena armen..
hjälp..
men skaparglädjen är lika stor..
det brinnande för att göra fina installationer vare sig det är för mitt hem eller professionellt..
lyckan när det blir som jag tänkt..
härlig dag med den bäste Sara
dagens korta inspiro blir givetvis mitt hem där Sara hjälper till att få till det..
även jag blir hemmablind...
se sina gamla saker byta plats och bli så fina..









































..fick tag i detta vackra stora Olivträd för billig penning..
Stor myskväll med mina döttrar runt mamsens överdignande pizza
härlig dag stundas imorgon när Jenny kommer med proffsutrustning..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar