söndag 15 januari 2012

Vitt kakel överallt..Bucherkänsla hos krogen AG

pyssel med nya hemsidan till projekt


..vilken härlig intensiv dag fylld av livskvalité
..morgonen börjades med storstädning sen med plätt och pannkakstillverkning åt ett kompani
..tio ramlade det in vänner till både mig och Holly så det har lekts skrattats och njutit god mat
..efter en runda på stan så började vi om från början
..sena eftermiddagen satte jag Holly fullt sysselsatt i ateljén för att fortsätta leka fram olika installationer som ska vara inspiro för nya hemsidan och projektet
..vidare fastklistrad vid datorn någon timme..
det är ju så roligt att skapa nytt vare sig det är
 nya rum..nya projekt eller ny hemsida
..mmmm..
så givetvis letar jag själv inspiro så jag kan brinna vidare på min veke som jag tänt
..dagens inspiration är krogen AG..denna hemliga krog en trappa upp i
..jag citerar ur Ur Arkitekten som beskriver AG:
Tidigare Hallbergs silversmedja, senare restaurang, utställningsrum och garage. Atmosfären har ingredienser av industri, experiment, kultur, nyfikenhet och närvaro. Rummen, som tidigare utformats efter verkstadens behov, har slitits och besjälats i samma andetag 

vad mer kan man begära som inspiro..


































..kakel..bakplåtar ..industri kommer genomsyra mitt nya projekt
imorgon blir det Clarion Signs frukost med Sara..
stor mysfaktor




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar