tisdag 31 januari 2012

Il tempo di Antonio Marras..stenänglar..& härligt med Initiativ




mystisk muffins i gamla stan

morgon startades på ny plats med oss med små barn 
..härligt med Initiativ..
handlingskraft eller bara
 ..va f-n nu kör vi mentaliteten..
två pappor tröttnade på tråkig stad och startade detta lilla centrum för oss med barn hemma
..dit vi kan gå fika de får leka en stund..
vidare förbi gamla stan såg jag denna glugg som jag passerat utan att verkligen se..
där någon har lagt dit en stenmuffins som en liten installation..
gulligt
annars har jag mest suttit med både datorn och luren i andra hand ..
mycket efterforskning blir det om man ska skeppa saker hit från fjärran land..
dagens korta inspiro fortsätts vid Il tempo di Antonio Marras och stora änglar/byst från indanfor & udanfor.

                                                               

































avslutar med min favoritbild för dagen målningar lutade mot vägg av Laura de wilde.
nu ska jag bara lägga upp benen och se en riktigt mysig film med stora dottern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar