torsdag 29 december 2011

Hemma hos Trine & Kasper..Fotografen Baudouin & var är allt folk..?

Holly överlycklig efter flera ridturer på Skansen

..hade lovat Holly en tur till Skansen idag
..jäklar det är vinterlov kom jag på precis när vi steg över tröskeln ut i stormen som dragit över Stockholm idag
..kommer vara byst med folk..trängsel överallt muttrade jag och förbannade mina glömska hjärnceller
..sen kom vi med bussen ..en tom buss..har väll aldrig hänt senaste åren
..Skansen var helt öde..fantastiskt och konstigt ..är alla människor på annandagsrean eller..?
 så vi fick en lugn och härlig fikulera på Gubbhyllan vidare till ett folktomt aphus sen till utlovade ridningen..
men vilken härlig dag vi haft trots blåsten/stormen..
något annat är härligt är hur fotografen Baudouin tolkar sin omgivning
..han gör en Selby och fotar individer i sin hemmiljö/omgivning
..gärna udda personer
..sådant tycker jag om .
.kvinnan som alltid tyckt byfånen var den mest intressanta i byn..
originalitet ..härligt
 vidare till ännu ett inspirerande hem från Indenfor & Udenfor
..hemma hos Trine & Kasper som bor i en nedlagd fabrik i Köpenhamn










































..tittar och förundras som alltid hur olika människor är och hur vi väljer att leva vårt liv..men själv kan jag  inte tänka mig något bättre än att sitta med ett litet varmt svettigt gry i min famn som helt utmattad efter dagens ridturer somnat i min famn ..livet när det är som verkligast och mest magiskt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar