söndag 9 oktober 2011

Ännu en verktygslåda..dockvagn & andras dyrgripar..



Streetlife..
Holly stylar med dagens fynd..
lilla schoppingvagnen a la 70-tal

..Söndag.
.sedvanliga loppis sakletardagen..
en liten rundtur till Hötorgets loppis..där innehavaren till denna lilla vagn blev så förtjust i Holly
 "de hade likadana dödskallemössa på sig"
 att han gav vagnen till henne..till mamsen förtjusning .. förklarade då även att det var min mössa och försökte tappert fjäska mig till några ikontavlor..
men icke då..!!
.. men min lilla idé om samlingaväldredockvagnar på översta hyllan i Hollys rum är
snart komplett & kan ta form. 
.kul..
sen vidare på stan för att hitta Hollys favvoskjorta som hennes far totaltsönderfärgat i maskinen..
 in gick den vit och fin..ut kom den bjärt rosa av hans chep Monday jeans.
.hmmmm..
men vi hittade även en ny sådan så nu är dagen räddad ..
.


                                 även mamsen fick en liten present ..en svart verktygslåda..tjugo hela kronor..
                                                     nu är även denna samling snart komplett..
                     nu har jag en militärgrön..vit och nu en svart..kommer bli så fint på stålhyllan i köket..
lucky day

                                   några andra som haft lyckliga dagar är ju dessa lyllossakletare..


























                                    





 












..en syn som relativt ofta ses hos oss på Söndagskvällar..eftersom min egna lilla kock jobbar och sen tränar till sena kvällen blir jag rätt lat av mig och oftast är det bara jag och Holly..sen att pizzerian Milano gör Stockholms bästa pizzor gör ju inte heller att man bangar direkt..och lite ostkrokar chokladpudding..godis vidare..vidare
Söndagsmys efter ännu en härlig dag med min Holly..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar