torsdag 30 juni 2011

Jag en nyfiken ...vi bor i en pastafabrik & mina egna likabarnlekabäst

tidig morgonfikulera på stranden


ja ännu en slapparmorgon på stranden..den sista på ett tag..man tröttnar ju fort på strandlivet..
.jag kan ju erkänna att jag är nyfiken av mig
en betraktare,  som mörka vinterkvällar tittar upp i fönstren..
inte för att se vem som bor där..totalt ointressant utan hur de bor.
..hur de har valt att leva sina liv..
.på senare år inte så ofta ..
beror mest på att det inte finns så mycket spännande att se.
.tur det kanske .
.annars hade de haft en fasadklättrande Carola utanför fönstret..
men på offentliga ställen som just badstränder kan ju fantasin få fritt utrymme..när jag ser alla dessa par som sitter och ser så " kärnfamiljlyckliga "ihop..
har de hittat sin livspartner..
sin likabarnlekabäst kompis..?



                          här är iallafall några som har lekt ihop ett fantastiskt hem..






                                                               



                                                                    









                                                                  
                                                                   



























..asketiska..tunga..råa 
.pastafabrik..förstå att de har stått och gjort fantastisk färsk pasta år ut och år in..
sådant måste ju sitta i väggarna.. 

..här skulle jag verkligen ta fram stegen och kika in ..ofta.
tur för dem att det skiljer några tusen mil

avslutar med mina egna likabarnlekabäst




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar