tisdag 3 maj 2011

carouschka streijffert...Tenka Gamelgaard & deras studios..


dagens lilla fikulera intogs hos Pippi på junibacken..


För många år sedan när Junibacken var nystartad satt jag på samma stol med en färgstark och häftig kvinna "Jessika" som var med och startadeupp restaurangen på junibacken
..jag pluggade vid det laget och hoppade in då och då bakom disken.
.åt mest praliner om jag minns rätt..

...då kommer jag på några andra störthäftiga ,uberkvinnor varav den ena är min
 " det närmsta jag kan komma" idol
..nämlingen den only one carouschka streijffert...




 










läs mer om henne






                                             över Öresund har vi ju Tenka Gammelgaard















                                                                      läs mer om henne

...två häftiga konstnärer med stark intrigitet..härligt och både inspirerar mig välldigt mycket så jag kommer visa bilder relativt ofta..






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar