onsdag 18 maj 2011

Det flyter nomadblod i mina ådror & måtte mina vingar bära

favoritord för dagen  OM..



..ibland får jag en sådan där stark känsla
 ..vill byta liv..bryta upp..flytta..dra iväg.
göra en Thelma & Louise.
förutom lyckligt slut då...
har alltid gissat att jag bär på nomadgener ..tattarblod..
för mig har det alltid varit nödvändigt att känna mig fri..vingkraftig..
 men med växande familj kommer ju ansvar..
 och oftast måste ju man ha lite starkare ekonomi för att dra dit känslans vind vill..
men söker att annat liv-alternativ till boende 
då kommer vissa bilder till mig 
..ofta liknande bilder..
som appellerar till någon liten sträng av just denna längtan bort...
































alla dessa härliga frihetsbilder har jag lånat här & härhittade även etta fantastiska collage av hemlig konstnär..någon som vet vem detta är..?























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar