fredag 29 april 2011

Peter Öhman..Tångdala lönnkrog & kärleksbron



 morgonens fikulerastund intogs på Urbandeli..stans bästa frukost

ibland vandrade ens tankar om svunna tider ..
..vilka möten jag haft..vilka jag haft en relation med och idag lade jag mina tankar till Peter
..Peter arbetade lite X:a som rammakare i samma ramfirma som mig.
.det var jag och fem grabbar de hade inte alltid så lätt med mig för jag var i unga år ingen lätt kvinna..hmmm..
..han lämnade iallafall stockholm i fyrtiårsåldern och bosatte sig i en liten husvagn vid havet på Österlen
 ...detta har jag velat länge men det är ju andra tider..eller nåt..
han har iallafall fortsatt sin bana som konstnär och vad jag vet har han två barn och bor i denna lilla idylliska stuga intill havet
Hittade en artikel..där han öppnat en lönnkrog ..i lilla Tångdala
..jätteroligt..och tänkvärt ..

 














                                                       detta är ju helt fantastiskt..läs mer










lika ofta som jag tittar tillbaka på de fotsteg jag tagit lika ofta undrar jag var och hur de mår
..alla de jag mött..
Jag har alltid undrat hur han har det där i Skåne.. har varit på väg många gånger för att hälsa på men nu är det dags att  ta mig i kragen och göra en visit..om inte annat för att äta på lönnkrogen
 


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar