torsdag 28 april 2011

Hästbiten..i alla former & hopp om Holly..

Holly på hästrygg


det är ju något med hästar..jag själv var ju en riktig hästtjej som hellre bodde i stallet och mockade än rumlade runt med killar när jag var i tidiga tonåren
..hästen var min kärlek
..denna uberstarka varelse..finns det något bättre än att sitta på en hästrygg en kall vinterdag och rida ut i skogen ..ångan från den varma kroppen
..ja ni ser ..jag är fortfarande hästbiten..
även i mina målningar och mitt hem/samlade återkommer dessa djur..
ska försöka ta upp mitt ridande med någon av mina döttrar ..Lovisa gick det ju inget vidare för men nu kanske med lilla Holly..
hästar kan jag inte få nog av..
skulle gärna ha dessa i mitt hem


 
ja denna favorit finns redan här



från den fantastiska japanska antikhandlaren Tamiser 








häst från Magasin36 
































..få se då hur det går med mitt samlande och ridande framöver..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar